PRODUK HAI-O MINERAL COFFE

HAI O MINERAL COFFEE / KOPI GARAM BULUH

ANTARA KHASIAT DAN KEBERKESANAN 
- Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan 
- Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium. 
- Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
- Melegakan tekanan
SIAPA SEHARUSNYA & DIGALAKKAN MINUM MINERAL COFFEE?
  • Ibu dalam pantang/ibu mengandung pun sangat digalakkan minum Mineral Coffee sebab kandungan Magnesium yang tinggi. Ini boleh menggalakkan proses penyerapan Kalsium dan memberi tenaga kepada ibu-ibu. Tiada masalah untuk baby dalam kandungan atau baby yang menyusu badan. 
  • Lelaki/wanita yang tua atau muda termasuk kanak-kanak pun boleh amalkan minum Mineral Coffee.
  • Student yang selalu keletihan, kelesuan badan dan minda boleh amalkan Mineral Coffee setiap pagi dan malam untuk mendapat energy dan tampil lebih ceria, cergas, cerdas dan bersemangat.
  •  Pesakit kencing manis (diabetes), pesakit darah tinggi dan migraine juga boleh minum Mineral Coffee kerana Mineral Coffee tidak mengandungi gula, tiada bahan pengawet dan tiada kolesterol.
  • Individu yang selalu keletihan dan badan lesu. Mineral Coffee akan memberikan aroma yang mengasyikkan malah memberikan tenaga sepanjang hari.
  • Mereka yang selalu mengalami stress atau emosi kurang stabil. Dengan secawan Mineral Coffee, mood positif anda akan mula timbul.
  • individu yang ada masalah angin dalam badan. Mineral Coffee akan mengeluarkan angin supaya badan lebih ringan, sihat dan cergas.

 RAMUAN UTAMA

Serbuk Kopi Segera Robusta, Garam Buluh, Krimer bukan Tenusu, Maltodextrin, Serbuk Koko, Aspartame, Mengandungi Bahan Penstabil dan Bahan Perisa yang dibenarkan.
CARA PENGAMBILAN
Hanya bancuhkan sebungkus Hai-O Mineral Coffee dengan 150ml air panas


ORDER / PERTANYAAN BOLEH :

WHATSSUP/WECHAT 

0179043818 - TINI

ATAU ISI FORM 

No comments:

Post a Comment