F.A.Q AURORA SX WHITENING - GEBUS PUTIH KSELURAHAN BADAN HANYA SE AWAL 3-7 HARI

SOALAN & JAWAPAN RINGKAS UNTUK AURORA SX

 

Nak tahu lebih mengenai AURORA ??

==> Sofea Estetik membawakan anda Aurora SX . Suplimen pemutih paling berkesan abad ini walaupon hanya mmpunyai 4 bahan di dalamnya . Diilhamkan drpd Doktor Pakar Estetik , Aurora SX mgguna pakai Pure Glutathione yg mmpunyai kadar penyerapan paling CEPAT (Maximum potential Glutathione) . Untuk pengetahuan anda , jenama kami adalah PERTAMA di Malaysia mggunakan teknologi ini (Keluaran kami adalah sejak Februari 2013)

Bukan tu shja , Aurora SX mmpunyai Idebenone yg merupakan peganti kpd Vitamin C disbabkan cirinya yg 100x menyerap lebih pantas drpd Vitamin C . Idebenone bagus dlm melembapkan kulit dlm masa 1 hari shja serta memutihkan kulit dgn pantas . Ditambah pula dgn sifat antipenuaan dan juga mnyingkirkan toksin scara berkesan .


Nak tahu kenapa Aurora SX tak ada Collagen ??

Kadangkala ada yang alahan pada kolagen, juga kesan sampingan setelah pengambilan kolagen seperti berat anda naik? Anda rasa gatal2 pada kulit, malah berhenti apabila berhenti pengambilan, kulit makin kusam dan kering. Pihak pengeluar juga bimbang kemungkinan ianya ditambah dengan steroid bagi kesan segera. Ini kerana sesetengah kolagen yang dikeluarkan oleh pengilang adalah tidak tulin kerana dicampur dengan steroid. Anda tak perlu risau, tiada kolagen didalam Aurora SX ini, malahan TIDAK PERLU BERPANTANG sepanjang pengambilan Aurora ini termasuk kaffein.

Adakah Aurora SX mengandungi Vitamin C ??

Ya kami mmpunyai Vitamin C ttapi dalam kandungan yg rendah serta bersifat TIDAK BERASID . U all tahu tak risiko kerosakan pada dinding perut boleh berlaku jika mgambil Vitamin C dalam keadaan perut kosong ?? Tapi Glutathione perlu diambil ketika perut kosong . Bg mengelakkan permasalahan ini , sbab itu kami gunakan Vitamin C tidak berasid . Dengan kandungan Vitamin C yg rendah didalam suplimen ini , masalah kerosakan buah pinggang dpt diatasi . Tahu tak anda jika asyik makan Vitamin C akan menyebabkan terkumpulnya toksin dan juga kerosakan buah pinggang ?? Sebab itu Doktor Kecantikan melarang anda menyuntik Vitamin C secara berlebihan .

Jangan risau . Jika anda inginkan kulit yg putih melepak , gebus gebas , nak putih dengan cepat , nak kulit tak ada jerawat mahupun sebarang parut , maka Aurora SX adalah yg terbaik . Sebab apa ?? Sebab kami menggunakan Pure Glutathione (Gluta paling tulin) menyebabkan anda akan rasa kesannya dgn sangat pantas .
Disebabkan bahan2 bermutu dalam Aurora SX ni , dos yg perlu diambil cuma sebiji sehari semasa perut kosong di waktu pagi . Dos sikit ini elakkan terlebih dos , elakkan toksin terkumpul serta mnjaga kesihatan organ dalam anda .

Bila Masa Sesuai Amik Aurora SX?
Mkan sehari sebijik pon dah boleh cantik u all . Xperlu bancuh . Xperlu koyakkan sachet . Xperlu nak ingat jadual makan pagi nak makan malam pn nak makan . Mudah sehari sebijik je !

Sesuai Untuk??
Lekaki/perempuan pun boleh amik

Siapakah yang perlu ambil Aurora SX?
  • Kulit Berjerawat dan Berjeragat
  • Parut Hitam Degil serta Pigmentasi
  • Parut Jerawat dan Parut Kemalangan
  • Kulit Pucat dan Kusam
  • Kulit Gelap dan Tona Tidak Sekata
  • Sakit Kulit
  • Kedutan 
CARA PENGAMBILAN AURORA® SX WHITENING

✔ Makan sebiji sehari sahaja sebelum sarapan pagi semasa perut kosong
✔ Elakkan terlebih dos untuk mengelakkan toksin terkumpul serta menjaga kesihatan organ dalaman anda
✔ Banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat

1botol = 30 bij
Disebabkan bahan2 bermutu dalam Aurora SX ni, dos yg perlu diambil hanya 1 kapsul sehari semasa perut kosong di waktu pagi. Note: Elakkan terlebih dos dalam sehari. Dinasihatkan pengambilan berterusan selama 3 bulan berturut-turut untuk hasil paling maksima. 

Nak cantik itu memang , tapi kesihatan adalah yg pertama . Insyaallah .


TESTIMONI
 
 
 
 
 
HARGA 
RM100.00SM/RM105.00SS
(Termasuk Pos)
 
 DETAIL/PERTANYAAN ???
PLEASE  CONTACT ME
UNTUK ORDER SILA LENGKAPKAN ORDER FORM
ORDER FORM
ATAU
CONTACT TINI -0179043818

No comments:

Post a Comment