INGIN TAHU SKINCARE YANG HEBAT?? PASTINYA SYMA BEAUTY SKINCARE

[INGIN TAU SYMA BEAUTY SKINCARE?]



Harga Syma Beauty Skincare jauh lebih murah dari skincare yang lain dan memang berbaloi kerana ianya sememangnya berkesan! Ok ini harga gempak punya untuk semua! 

1 Set Syma Beauty Skincare Cuma..
SET BASIC RM66 (SM) RM72 (SS) 

- SABUN, KRIM MALAM, KRIM SIANG
 

SET advance RM80 (SM) RM85(SS) 
- PENCUCI MUKA (BOTOL), KRIM MALAM, KRIM SIANG, TONER

 Jawapannya senang... Syma Beauty Skincare


2. Apa yang ada dalam set skincare ni???
| Syma Beauty Soap |
Syma Beauty Soap dirumus khas dengan pati buah-buahan dan perfum untuk kesegaran dan penjagaan kulit wajah secara semulajadi. Ia bertindak dengan meneutralkan ph kulit anda, mengatasi masalah kulit berminyak, memberi anda kesegaran kulit wajah serta menghilangkan jerawat, jeragat, kekusaman kulit, parut, pori dan lain-lain. Ianya juga turut membantu anda mendapatkan kulit wajah yang segar, bermaya, gebu, awet muda dan bercahaya(glowing). Sabun ini juga akan sentiasa melembapkan kulit dan tidak akan menghakis permukaan kulit anda. Kulit juga akan kekal berseri dan tidak menampakkan kesan sunburn


[ Syma Day Cream ]
Syma Day Cream mengandungi ramuan kecantikan natural seperti minyak argan, serbuk mutiara dan lain-lain yang mampu menghilangkan kekusaman muka, mencerah dengan sekata, melicinkan permukaan kulit, bertindak sebagai sunblock yang menghindarkan dari sinar UV. Ia diperkaya dengan SPF-35 yang akan menepis sinaran matahari berlebihan. Ia juga bertindak sebagai foundation kepada muka yang akan melitupi permukaan kulit yang tidak sekata.

carapenggunaan :
Sapukan pada keseluruhan wajah dengan sekata. Hanya sedikit penggunaan mampu menyamarkan noda-noda pada kulit wajah. Gunakan krim ini selepas mencuci muka. Amalkan setiap hari untuk hasil yang memuaskan.


| Syma Night Cream |
Syma Night Cream ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia aktif berbahaya seperti merkuri yang akan menyebabkan radang kulit, pengelupasan serius dan seterusnya boleh menyebabkan kanser kulit. Syma Night Cream dirumus dari bahan-bahan natural seperti pati aloevera, pati mulberry, bahan-bahan mineral dan lain-lain yang akan membantu mencerahkan kulit secara total dan beransur-ansur. Ia bertindak sebagai anti-ageing untuk membantutkan penuaan sel-sel kulit muka, menghilangkan bintik-bintik hitam, jeragat dan jerawat. Kulit akan kelihatan berseri, anjal, sihat dan putih tanpa menyebabkan kulit kemerah-merahan di bawah cahaya matahari atau cuaca panas. Kulit anda akan tampil lebih cantik walau tanpa solekan.

3. Adakah Selamat??
Jawapannya :  YA


Syma Beauty Skincare telahpun mendapat kelulusan daripada KKM dan disahkan selamat malah 100% natural. Segala ramuan yang digunakan berasal daripada sumber semulajadi dan segala proses pembuatan Syma Beauty Skincare dipantau ketat dan di bawah kawalan dan standard ISO yang telah ditetapkan.

 

Bagi sesiapa yang masih ragu-ragu boleh semak sendiri di :- http://quest3.bpfk.gov.my/QUEST3_SEARCH/
Then, pilih : Product Type ; Cosmetic Only
Lepas tu, pilih : Registration Holder/Notification Holder. Key in kan nama syarikat SYIMA GLOBAL ENTERPRISE

Produk Syma Beauty Skincare Yang Lain

 Selain set di atas, Syma Beauty Skincare ada keluarkan produk lain yang boleh menambah keberkesanan produk ni. Produk ni pun tak kurang pentingnya so that kita boleh dapat kebaikan yang lagi menyeluruh, yang meliputi seluruh badan. Takkan muka putih tapi berminyak? Takkanlah muka je putih tapi, tengok tangan hitam? Tak seimbang. Malu kokrang. Gitu...... 

Produk Syma Beauty Skincare Yang Lain Selain set di atas, Syma Beauty Skincare ada keluarkan produk lain yang boleh enhancekan keberkesanan produk ni. Produk ni pun tak kurang pentingnya so that kita boleh dapat kebaikan yang lagi menyeluruh, yang meliputi seluruh badan. Takkan nmuka putih tapi berminyak? Takkanlah muka je putih tapi, tengok tangan hitam? Tak seimbang. Malu kokrang. Gitu kekdahnya ye.

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Produk Syma Beauty Skincare Yang Lain Selain set di atas, Syma Beauty Skincare ada keluarkan produk lain yang boleh enhancekan keberkesanan produk ni. Produk ni pun tak kurang pentingnya so that kita boleh dapat kebaikan yang lagi menyeluruh, yang meliputi seluruh badan. Takkan nmuka putih tapi berminyak? Takkanlah muka je putih tapi, tengok tangan hitam? Tak seimbang. Malu kokrang. Gitu kekdahnya ye.

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Produk Syma Beauty Skincare Yang Lain

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
1. SYMA BEAUTY MIRACLE SERUM
Serum syma ini dibuat daripada ekstrak buah-buahan, licorice, arbuntin, gluthatione, vit e dan dirumus khas sebagai booster yang meransang sel-sel kulit mencerah dengan sekata dan semulajadi. Ia dapat membantu menghilangkan parut jerawat, bintik-bintik hitam, dan membantutkan penuaan sel kulit muka untuk awet muda. Ia bertindak sebagai pelembap semulajadi kulit dan membekalkn nutrien kepada kulit bagi kesihatan sel-sel kulit wajah
 Fungsi Syma Miracle Serum :
merawat masalah jerawat/kulit sensitif/kulit kusam dengan cepat dan berkesan
Diperkaya dengan:
1. Gluthatione - anti oksidan/ anti penuaan
2. Licorice extract - agen pemutih semulajadi/anti pigmentasi
3. Arbutin - Memutih menghalus tanpa penggelupasan kulit/melawan jerawat/kulit kusam
4. Vit C & E - utk kulit muda remaja
5. Pelembap kulit yg kering
6. Anti-jerawat
7. Collagen
  
2. SYMA BEAUTY MIRACLE TONER
Fungsi Syma Beauty Miracle Toner :
>mengecilkan liang pori dalam kulit
>membasmi kuman dan bakteria
>melembapkan kulit
>melembutkan kulit
>mencerahkan kulit
>menyerlahkan seri kulit agar cerah kekal berpanjangan
 Kandungan Syma Beauty Miracle Toner 60ml
>Hermalis Virginia
>Glutathione
>Arbutin
>Ekstrak Aloe Vera
>Ekstrak Licorice
> Lain lain ramuan semulajadi

3. Syma Beauty Miracle Whitening Lotion 80ml
Kandungan Syma Beauty Miracle Body Lotion
>mangosteen extract/alpha mag; agen pemutih dari buah manggis
>soy protein
>Licorice extract
>Mulberry extract
>Aloe Barbadensis
Fungsi Syma Beauty Miracle Body Lotion
>mencerahkan kulit tubuh khususnya tangan/lengan/dan bahagian-bahagian badan yang terdedah
>melindungi kulit dari hangus terbakar dan sinaran bahaya UV
 >mencegah kulit kering
>memudarkan tona kulit kusam
>membantu kulit tubuh licin gebu secara semulajadi
Cara Penggunaan:
1) Selepas sapu seluruh badan/bahagian badan yang gelap dengan miracle whitening lotion syma,
2) biarkan selama 5-10 minit
3) kemudian urut selama 30 saat utk penyerapan sempurna
  Testimoni Miracle Body Lotion

BERITA GEMBIRA!!! KAMI JUGA MENJUAL SET 1/1 SEBAGAI TAMBAHAN


 TESTIMONI






 DETAIL/PERTANYAAN ???
PLEASE  CONTACT ME
UNTUK ORDER SILA LENGKAPKAN ORDER FORM
ORDER FORM
ATAU
CONTACT TINI -0179043818 
alau nak tau syima (pengasas SBS) ni dia pakai dulu produk yang dia nak pasarkan ni. Bila betul-betul dah menjadi baru dia pasarkan okay. Apa?? Tak percaya. Kejap kita kasi awak bukti..

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Kalau nak tau syima (pengasas SBS) ni dia pakai dulu produk yang dia nak pasarkan ni. Bila betul-betul dah menjadi baru dia pasarkan okay. Apa?? Tak percaya. Kejap kita kasi awak bukti..

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

No comments:

Post a Comment